Friday, January 4, 2008

Крум - Не си играй с мен (2008)

1 Любовен дует
2 Винаги помни
3 Не си играй с мен
4 Спираш ми дъха
5 Докога
6 Секси обект
7 Мислите ми плени
8 Фалш (с Dr Zeiss)
9 Докога (ремикс на Dr Zeiss)
10 Мислите ми плени (ремикс на Vibeats)
11 Не си играй с мен (ремикс за наградите на ММ)



„Не си играй с мен“ е дебютният албум на Крум. Проектът включва 11 парчета с характерното за младия изпълнител поп звучене. Продуцент е музикална компания „Ара мюзик“.
По музиката в албума сериозно работи композиторът Стамен Янев, Негов е хитът на 2007 година „Любовен дует”, както още „Спираш ми дъха“, „Секси обект“ и „Винаги помни“.
Традиционно за записите на Крум е присъствието на друг популярен композитор – Миро Гечев. Именно той е автор на песента „Не си играй с мен“, с която изпълнителят спечели награда за Дебют на Телевизия ММ преди две години. „Мислите ми плени“ и „Докога“ са другите две песни по музика на Миро Гечев, реализирани в 2AM Studio.
„Не си играй с мен” включва хаус парчето "Фалш" – продукт на Dr. Zeiss & Urban - в което Крум умело демонстрира уменията си на флейта. Клубната поредица продължава с още две композиции – ремикс на „Мислите ми плени“ на Vibeats и ремикс на „Докога“, отново на Dr. Zeiss & Urban. Бонусът в албума е live версията на „Не си играй с мен“.

1 comment:

Senzafine said...

мн добър албум :) в най-скоро време ще си го купя :)

2008 All rights reserved
Публикуването на информация е разрешено при изрично цитиране "източник xpose" и приложен линк към сайта. В сайта се дават само линкове (връзки) към качени от трети лица файлове в поддържани от трети лица сървъри. Администратора не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.