Friday, December 28, 2007

Britney Spears- Remixes

1. Piece Of Me (Official Clean Radio Edit)
2. Piece Of Me (DJ Levan Remix)
3. Piece Of Me (DJ Ronen Mizrahi Piece Of Remix)
4. Piece Of Me (Tiesto Remix Not Full)
5. Piece Of Me (DaVinche Remix)
6. Piece Of Me (Bryan Reyes Radio Edit)
7. Piece Of Me (Johnny Vicious Remix)
8. Piece Of Me (Mike Rizzo Rough Mix)
9. Piece of Me (Mysto & Pizzi Dance Remix)
10. Piece Of Me (Thee Werq'n Bitches Innuendo Vox Mix)
11. Piece Of Me (Thee Werq'n Bitches S&M Dub)
12. Piece Of Me (Bimbo Jones Remix Radio Edit)



Както знаете втория сингъл от новия албум на Бритни Спиърс е " Piece Of Me". Видеото към него вече излезе. Пускам ви ремиксите, които се появиха в различни сайтове в последните няколко дни. Ремикса на Bimbo Jones влезе и в CD сингъла. От вчера се завъртя и официалното видео към ремикса на Мike Rizzo Rough. Видеото можете да гледате тук.
Приятно слушане!

No comments:

2008 All rights reserved
Публикуването на информация е разрешено при изрично цитиране "източник xpose" и приложен линк към сайта. В сайта се дават само линкове (връзки) към качени от трети лица файлове в поддържани от трети лица сървъри. Администратора не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.